Sydney!!

publicerat i Alva;

Ja...nu kan jag i alla fall saga att jag vart i Sydney!!! Helt slut ar jag fast att jag egentligen inte gjort sa mycket. Dagen borjade i alla fall med den dar promenaden jag skrev om sedan tog jag och kopte en bussbiljett till en sadan har turistbuss sa nu har jag sett operahuset, badat pa Bonday beach tittat pa en annan strand akt over den sstora bron och ja sett det mesta tror jag. Men att det var en sadan vacker stad hade jag inte forstatt innan, visst att man har hort talas om Sydney mycket men inte att den var sa ren, gron och fin med alla sina parker och vattnet !! Med andra ord en helt underbar stad :D

Jag ska nu ga upp och ta en duch och sedan ska jag traffa en av de dar killarna jag dok med. Ska nog foresla att vi gar pa bion har intill som tydligen ska ha varldens storsta bioduk eller vad det heter!!

 


Sista middagen med Nicole



En cool vagg i Sydney



Operahuset


<3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sofia:

coolt att du är i sydney!! och snart kommer du hem, jippiii!

2:a kommentar, skriven , av farmor:

Häftigt tjejen!

Riktigt tufft att "göra Sidney "på egen hand.

hoppas din sista Australiendag blir jättebra!

Skall bli skönt när du landar i Sverige .Snön ligger kvar ,kylan har dämpats ,blir nog ca. -4 grader när du landar på Arlanda .

KRAM farmor

3:e kommentar, skriven , av farmor:

Häftigt tjejen!

Riktigt tufft att "göra Sidney "på egen hand.

hoppas din sista Australiendag blir jättebra!

Skall bli skönt när du landar i Sverige .Snön ligger kvar ,kylan har dämpats ,blir nog ca. -4 grader när du landar på Arlanda .

KRAM farmor

Kommentera inlägget här :