AC VS flakt

publicerat i Alva;

Det ar redan torsdag, jag har stensovit i natt och borjat vanja migvid Nicoles stenharda sang och flakten som surrar i taket, Nicole har a andra sidan gett upp att sova i detta rummet och bytt ut de mot vardagsrummet, dar AC:n finns.

I gar var vi pa Hard Rock Cafe med min dykargrupp, de fraga om jag ville komma och ja tyckte de kandes dumt att saa nej sa vi traska dit efter att ha atit varldens godaste lasagne som Nicoel gjort :D Vistelsen pa Hard Rock belv en  upplevelse vill jag lova...for killen fran Sydney som ar sa himla langsam och konstig, han gar pa ngt fraga mig inte vad men nagot ar det han tar, skorstenskillen fran canada va jatte full och acklig, den tredje killen ja han va mer normal skulle jag nog saga...men vi tykte de va ratt kul att prata med dom en liten stund.

Pa vagen hem gick vi forbi ett glass stalle och kopte var sin glass :)

 

Jag kor bil i shopping centrat :P

En aborigin somspelar didgeridoo

Jag ater lunch fran nudel box, fast det ar sekt ris med gronsaker!!!

Marinan dar jag dykskolan ligger.

 

 

<3

 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mamma:

Hejsan!

Låter som ni hade rätt trevligt i allafall.

Är det sista dagen på dyk kursen idag?

Snöiga kramar

mamma

2:a kommentar, skriven , av farmor:

Hej Sofia!

Har det varit något dyk i havet än?

Läste på nätet att man tror det finns en gigantisk haj utanför Oukland norr om Brisbane jag vet ju inte om du är norr eller söderut , tror väl ändå

personalen på dykcentrat har koll. ha så kul.

KRAM farmor.

Kommentera inlägget här :