Allderleds ensam i Sydney...

publicerat i Alva;

...Hur laskigt ar inte det!!! Nej da det ar helt OK! Jag kom fram till Hostelet jag bor pa redan pa forsta forsoket tack vare Nicoles sms karta haha :) Jag bor i ett rum med fyra stycken andra varav en ar en tjej fran sydkorea, jatte trevlig verkligen. De andra har jag bara halst pa an men verkar helt ok de med!

Nu har jag precis vart och atit frukost pa buffen de serverar vilket innebar flingor och soyamjolk, macka juice och kaffe men for 6dollar var det riktigt bra :P

Jag har precis tagit mig en karta i receptionen och bestamt mig for att jag ska ga runt stan fran Darling Harbour, vidare till operahuset. Sen tror jag det blir nagon strand eller en farjetur ut till Merlin dar det ocksa finns strander:)

Vi far se vad som hander det finns ju en hel del att se pa sa det ska nog inte bli nagra problem att fa tiden att ga frangan ar bara om jag ska ha mina flipp flopp eller byta till jumpadojor?! Svart val...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anneli:

Just det, du skulle ju vara kvar i Sydney ett tag, hurmånga dagar har du där? Smsa dig nämligen för jag trodde att du var på väg hem men du får ha det bra i ngr dagar till så hörs vi när du kommer hem, så nyfiken på allt du varit med om!

2:a kommentar, skriven , av Kerstin Gustafsson:

OOOh Sofia,

Vad härligt för Dig att uppleva underbara Sydney.

Håller med om att det en underbart vacker stad.

Du är så härlig med alla upplevelser. Du tar verkligen vara på tiden. Kram Kerstin

3:e kommentar, skriven , av mamma:

Tror det var bra att du fick ordentlig frukost innan du gav dig ut i stora staden Sidney.

Tänk vad du får se och uppleva. Du är rätt modig Sofia som ger dig ut själv.

Ha det bra.

mamma

Kommentera inlägget här :