20 år =)

publicerat i Alva;
Shiiit !!!! Nu är jag inte ton nåring längre haha... i helgen var min familj och farmor och farfar är och firade mig =) Vi åt underbart god mat på en grekisk restaurant nere vid ån. I måndags var jag på systemet och handlade en flaska vin och i måndags kväll efter vi vart och tagit sprutor, polio och hepatit B kom lite tjejer till mig och fikade, jätte mysigt var det =) Jag fick två helt underbara thekoppar som nu används flitigt varje morgon, även lite the en fin theburk och några lotter fick jag TACK så jättttte mycket.

Nu har jag precis ätit frukort, juice, filmjölk med linfrön, macka och kaffe mumms!! Snart ska jag i väg på min andra praktik, som ligger 50m från huset där jag bor!! Ja undrar om man kan få närmare?! Så i går fick vi arbetskläder, riktiga sjukhuskläder, vita och blåa hehe... och vad sak vi göra då, jo observera förflyttningar !!!

Nu måste ja kila ha de toppen allihop

<3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mamma:

Ja, visst var det mysigt när vi var uppe och firade dig. Ha det gott o sköt om dig.

Mamma och Pappa

2:a kommentar, skriven , av farmor:

Tonåring eller ej ! du är alltid min toppen- tjej !! Tack Sofia för en toppen helg .

KLRAM farmor

Kommentera inlägget här :