Första saltentan på universitetet!!!

publicerat i Alva;
Onsdag förmiddag 11/11, som jag har längtat, ända sedan första dagen på denna kursen!! Den var precis som vad jag hört att den ska vara, intressant, rolig, otroligt innehållsrik och riktigt pluggkrävande.... men nu är den gjord och två veckor av spänd väntan ligger framför oss godkänd eller ej?!

I dag ska jag till sockholm och koppla av lite för första gången på två otroligt intensiva månader, när jag vaknade i more  var första tanken, hmmm undra vad ja ska börja plugga på i dag, men ganska snart kom jag på mig själv att jag fakitskt kan vara lite ledig och bra göra ingenting eller bara sitta vid datorn =) härligt va?!

På tal om sprutor i gen så om de inte vore nog för denna hösten fick vi TBC test i går, så nu oppas jag att jag inte får någon bula på armen tills på fredag haha!!!


<3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av farmor:

Hej Sofia!

Hoppas du hade en bra dag i Stockholm

Och förstås att tentan gick bra jag håller tummarna

till beskedet kommer.

KRAM farmor

2:a kommentar, skriven , av andrea:

Hej där!

Så tufft att få lämna in sin första tenta! Hoppas att det gick bra!

Tittar in här då och då för att se hur du har det. Skrämmer ju nästan vettet ur en med alla sprutor och sjukdomar ;)

Ta hand om dig och lata dig riktigt ordentligt nu när tentan är gjord.

Puss och kram!

Kommentera inlägget här :