Vår :D

publicerat i Alva;

Tjoho :D 

Nu har det faktiskt vart strålande sol och toppen væder e næstan en hel vecka så u måste jag sæga att våren ær hær!! 
Nær jag var ute och gick i dag børjade jag så smått kæna av min allergi, kanske det ær hasseln som børjat slå ut? Det ær ju trotts allt 23 mars i dag, så jag det ær mycket troligt. Och om mindre æn en månad ær det påsk :D Jag har faktiskt handlat en gul liten kyckling i porslin som står på en hylla i mitt køk :P och klænningen jag ska ha på Ole Tinius dop næsta søndag, ja den ær också vårig :D Tror faktiskt jag ska ha den på midsommarafton också!! 
Om typ tre veckor ær det påsk och då kommer jag hem, jag kommer nog på onsdagen eller skærtorsdagen och blir kvar hemma till tisdagen eller onsdagen så de blir toppen bra :D 

Nu ska jag snart i væg och simma tror jag!!
<3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Koko:

Hej o hallå!

Det var några dar sen..

Skvallrade just med johani om er helg, ni har haft kul=)

Hur lever livet med dig nu? Har du kanske börjat återhämta dig efter resan? `)

Rings snart

kramar från oss

Vi saknar dig- kul att du kommer hem snart!

Kommentera inlägget här :