Simning med Sandia

publicerat i Alva;

Hallå! 

Nu har jag børjat tidigare i dag, så klockan ær bara 8 på morgonen... kanske før att jag ska åka och klippa mig vid tolv tiden. I går kvæll var jag och Sandia till badet och simmade, jætte skønt var det och jag hade en egen bana :) Så då blev de lite mer "riktigt" simmning æven om det bara blev 2000meter, men som sagt kænner jag det ændå i hela kroppen i dag, eller fræmst axlarna ska jag væl sæga. 

I kvæll blir det IKEA kvæll med Sandia, Anna och Malin, efter de ska vi hem till mig och æta scones och dricka the :D Ska bli super mysigt.

Ha de bra 
<3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mamma:

Hej

Så nyfiken på nya frisyren, kan du inte lägga ut ett kort.

Vad ska shoppas på IKEA idag?

Har vart i Gbg idag på mässa om anhörigstöd, åkte tåg hem och blev så seg i kroppen så ska till badhuset och träna lite ikväll innan Johanna har sin sista hemma match.

Mamma

2:a kommentar, skriven , av farmor:

Hej Sofia!

Låter som du har det ganska bra,med mycket fritid

och bra kompisar.

ha det! KRAM farmor

Kommentera inlägget här :