Oslo halvmaraton !!

publicerat i Alva;

Ja nu har jag anmælt mig till Oslo halvmaraton!! Spænnande, nervøst och jobbigt kommer det att bli:P men det ær ændå roligt att ha ett mål, någonting att træna till, så jag hoppas att det kommer gå bra. 

Sjælva loppet går av stapen den 27 september, alltså dagen innan min fødelsedag, så det blir en hilma bra precent till mig sjælv om jag klarar det. Men det gæller bara att få med pappa på det också, kanske att hela familjen kan komma till oslo? Jag får væl prata med Ørjan och føreslå att han ska springa han också och då har pappa inte så mkt att vælja på længre hehe...

Hær nedanfør ær lite bilder från førra årets lopp, visst ser det roligt ut? :D


<3


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mamma:

Oj, vilken press pappa får på sig. Ja hör med Örjan om han också ställer upp.

Mamma

2:a kommentar, skriven , av Josefin:

Va rolig! Jag va och frågade på Silverknappen men det gick inte så jag kanske frågar Max. <3

Kommentera inlägget här :