Norefjæll:D

publicerat i Alva;

Hejsan :) 

I går var jag med svenska kyrkan och åkte skidor i Norefjæll, Sandia, Manlin och Anna var också med :D Det var en toppen dag !!

Jag var otroligt trøtt nær jag skulle i åka i væg tidigt på morgonen, men sømnen på den två timmars långa bussturen gjorde gott och nær vi kom fram sken solen :D 
Dagen blev alldreleds utmærkt, det var långa backar och skidåkningen gick mycket bættre æn vnæntat, jag åkte till och med svara backar och tyckte det var mer roligt æn læskigt :D Så i dag ømmar mina vader vældigt mycket :P 

Ja just nu sitter jag i min nya klænning och ska snart i væg på dop. Det ær Ole TInius som ska døpas i Asker kyrka och sedan ska vi på middag efteråt inne vid Ake Brygga. 

Nu ska ja kila før de ær lite att fixa med innan jag ær klar! 

Ha de bra puss å kram
<3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av farmor:

Tack Sofia att du delar med dej av dina upplevelser och roliga bilder.

Sköt om dej. KRAM farmor

Kommentera inlägget här :