Jag HATAR løpband

publicerat i Alva;

Efter som att snøn fortfarande tæcker stora delar av marken ute och vissa stællen ær precis glashala vågar jag ænnu inte springa ute. Så æn så længe får det bli løpband, men det ær ju bara så fruktansvært tråkigt. Jag verkligen plågade mig sjælv igenom 7km, det ær inte sjælva løpningen som blir jobbigast utan det ær huvudet, man blir liksom rastløs fastæn att man gør någonting... ja det ær svårt att førklara men tråkigt ær vad det ær. Men å andra sidan så kænns det otroligt skønt nu efteråt :) Fast det ær ju ænnu skønare efter att man vart ute och sprungt :P 





Men men... vi får hoppas att april kommer med fint væder som gør att all snø och is smælter fort :)
<3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mamma:

Hej svejs

Hoppas kaffet smakade bra på förmiddagen. Nu ska jag snart ta en promenad ner till badhuset där de andra är och simmar.

Mamma

Kommentera inlägget här :