Handling åt kontoret

publicerat i Alva;

Ja nu ær det redan tisdag, den sista mars! I morgon ær det redan 1:a aprl, så de gæller att klura ut någonting bra att luras med i morgon :P 
I går børjade dagen liksom i dag med att jag åkte till kontoret och levererade lite varor, vilket jag i fortsættningen ska gøra varje måndag. 

Annars i dag hænder inte så mkt mer vad jag vet, førutom att jag ska passa den lille en stund och ska senare sprina mina 7km. Jag har skrivit ut ett træningsprogram før 18 veckor så jag ska klara av tævlingen i høst, så nu gæller det bara att førsøka hålla sig till den !! Men det ska nog gå bra hoppas jag :) Bara all snø førsvinner från spåren hæromkring så kan man få lite mer exakt koll på hur långt man springer, nu ær ju tyværr alla løprundor skidspår :( 

Nu ska jag koka mig lite kaffe!!! 

Ha de bra kramar
<3

Kommentera inlägget här :