Gråare æn gråast!!

publicerat i Alva;

Halloj!!

Jo ja ska allt sætta ut en bild på min nya frisyr, men just nu orkar jag inte :P 
I går kvæll var jag, Sandia och en tjej som heter Emma på IKEA och shoppade lite :) Medan åkte vi hem till mig och bakade scones och snackade lite skit!!! Jætte mysigt :)

I dag dær emot ær det  helt grått ute, jag och Ole var ute på en promenad i førmiddags, och det var så himla slaskigt så det var bara konstatera att mina gummistøvlar var ett mycket bra inkøp. Det ær som ni kanske førstår plusgrader och snøn børjar sakta men sækert sina bort. Skønt att det går mot vår i alla fall. 

Resten av dagen har jag tænkt ængna till att packa infør i resan, i morgon bær det av till Berlin :D vi åker redan kl fem på morgonen så det blir till att lægga sig tidigt i kvæll :P

Nu børjar lille protestera lite så det ær væl bæst att ag slutar skriva !!

Ha de 
<3

 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av farmor:

HEJ dockan!

Är lite nyfiken på nya frisyren.

här är snön nästan borta,(bara isen på slingan kvar

dödshalt!)

Hoppas ni får en bra resa.

KRAM farmor.

2:a kommentar, skriven , av Josefin:

Hej!

Idag har jag vart på stan och fikat med Tilda & Erika för Tilda fyller 15. Hoppas du får en bra resa och att du kan lägga ut lite bilder :D

Kram Josefin <3

3:e kommentar, skriven , av Mellis:

just de ja. vad kul med resan. hoppas ni får jättekul :D jag väntar spänt på bilder ^^

Kommentera inlägget här :