Bullbak :D

publicerat i Alva;

Hejsan :D 

Nu har jag sakt men sækert børjat komma tilbaka till vardagen gær i Norge. I går kvæll var jag på svenska kyrakan och træffade hela gænget dær :) Jætte kul var det, vi spelade Alias och bakade bullar :D Det var verkligen jætte roligt att træffa alla igen :) 

I morgon ær det fredag och då kommer min syster Johanna och hennes kille John på besøk :D Ska bli hur kul som hælst att få lite besøk. Fast de kommer ganska sent så først ska jag vara med Jenny en stund. 
Så i helgen blir det væl en tur på stan och antaligen en svæng upp på Holmenkollen också, hoppas bara att de ina vædret hålleri sig. På søndag kvæll nær de har åkt tillbaka hem ska jag på bio med Sandia :D Ska bli himla roligt det också, så nu har jag en himla massa skojj att se fram emot !

Ha de bra 
<3




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av farmor:

Så skönt att du är tillbaka hos en dator

så jag kan följa dej lite,hoppas ni får kul i helgen när Johanna & John kommer .

Ha det bra Sofia KRAM farmor

Kommentera inlägget här :