Redan fredag :)

publicerat i Alva;

Oj vad veckan har gått fort, tænka sig att det redan ær fredag :P

Men i går nær jag kom hem frå min shoppingruda snurrade allt i huvidet som en tornao eler någonting... men det ær sækert bara før att de vart så mycket nytt hela tiden denna veckan. Jag har nog inte riktigt hunnit landa æn. 

Just nu sitte jag och kollar halvt på mtv medans lille Ole leker med sina leksaker, han trænar på att vænda sig på sidan :P 

I morgon ska jag træffa Jenny, en klasskamrat till mig som pluggar i Oslo så det ska bli jætte roligt.  I kvæll hænder nog inte så mycket ska nog mest ta det lugnt, kanske ta en promenad ned till busstationen och kolla tiderna infør i morgon. 

Just de jag måste ju berætta om min shopping, jag handlade ett par ljusa jeans thigts, en suuuuper snygg vit morgonrock med Hello Kitty på och en grå vanlig polotrøja att ha under klænningar och en halsduk som var nedsat 70% :) Sedan fick det bli lite tofsar och ett par fingervantar før det hade jag glømt att få med mig, typiskt att det alltid ær det någonting man glømmer. Men den dær morognrocken, jag sæger då bara de den var en klass før sig så den ær så himla fin :D

Ha de fint <3


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av josefin:

Hej! Nu ska jag bort till Flämslätt på konfermationsläget. Kommer hem på söndag. Va bra att du hittar lite kläder, men kan du inte lägga ut bild på morgonrocken? :D



Kramar

2:a kommentar, skriven , av josefin:

Hej! Nu ska jag bort till Flämslätt på konfermationsläget. Kommer hem på söndag. Va bra att du hittar lite kläder, men kan du inte lägga ut bild på morgonrocken? :D



Kramar



3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Hej Sofia!

går det bra att shoppa i Norge ?

har hört att det skall vara mycket dyrt,men du kanske hittade reavaror,hoppas allt är bra med dej .

KRAM farmor



4:e kommentar, skriven , av Nora:

Avis på morgonrocken!

5:e kommentar, skriven , av Koko:

Haha , du brukar väl ALDRIG glömma nåt =)

kramar från din Moster Koko, PS Lill-Fia hälsar =)

Kommentera inlägget här :