Norge!

publicerat i Alva;
Tjo! Nu var det længe sedan jag senast uppdaterade! Men det ska de bli ændring på:P

Nu har jag startat min andra dag som praktikant i Nesbru utanfør Oslo.
Jag bor i en egen lægenhet i familjens hus, kommer att visa bilder senare nær jag får min egen dator som nu ær på inlamning. I går var vi och fixade med norskt person nummer och i dag toror jag att vi blir mest hemma i huset då mamman har fåt maginfluænsa :( hoppas bara att inte jag får det!!

I morgon ska jag i alal fall på min førsta praktikanttræff inne i Oslo, volket ska bli mycket intressant. 

Ha det bra allhop så lovar jag att hedanefter hållaer uppdaterade om vad som hænder hær i Norge!!


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mamma:

Hej svejs Sofia



Vad skönt att du har fått tillgång till en dator. Ja det är väl bäst att ni inte ger er ut på någon längre tur när toan behöver finnas nära.

Kramar mamma

2:a kommentar, skriven , av Mellis:

kul att få läsa om dina händelser i norge.

ska jag följa dig :)



hoppas du har det megabra (: <3

Kommentera inlägget här :