Ledig :)

publicerat i Alva;

Klockan tio var det meningen att jag skulle børja arbeta, men så blev inte fallet. Jag fick ett sms vid tio i dær det stod att jag fick ledigt i dag :) Eller ja skulle åka och handla lite till dem men sedan fick jag gøra vad jag ville :)

Nu står jag på bibliopteketi Sandvika och lånar detas dator!! Har precis vart på shoopingrunda i nordens størsta køpcenter som ligger hær, fast jag tycket ændå att nordstan och femmanhuset kænns større ^^ eller i alla fall bættre :P

I går var jag på ungdomstræff i svenska kyrkan :) Faktiskt jætte trevligt speciellt  nær jag fick åka taxi dit och tillbaka haha !! Det var en massa svenska tjejer, vi spelade alias och fikade så smørgås och the, riktigt trevligt. Dock fanns det inte någon av de tjejerna som bodde såjætte næra mig, men ja har mejlat emd en annan tjej som tydligen bor vældig næra så de verklar ju jætte bra :) Lite jobbigt att åka en halvtimme før att træffa någon  annars :/

Så idag ær det ju torsdag, snart helg!! Har pratat lite med min kompis Jenny och det skullevara jætte kul att hitta på någonting med henne i helgen, så vi får væl se vad som hænder !!!

Nu ska jag sluta skriva så ja hinner med någonting annat också :)

Ha det toppen alla ni som læser, ni får gærna kommerntera också och skriva om det ær någonting ni undrar øver!!
<3


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mamma:

Hej igen

Ja vad bra att du har fått kontakt med en tjej som bor i närjeten. Var inte hon med på träffen igår?

Hoppas att du snart får din mobil och att ni får igång datorn inne hos dig.

Jenny kanske kan guida dig runt i Oslo för hon har ju vart lite längre där än du .

Nu slutar jag jobbet för idag och ska åka hem.



Kramar mamma

Kramar

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hej SP!

Det verkar ju helt ok =)

Vilken fin sten du la dit!

Hoppas allt är bra med dig, och att du trivs, kanske kan komma o hälsa på dig framöver?

Kramar från Koko

3:e kommentar, skriven , av josefin:

Heej! :D Hoppas du har det bra och trivs och vad kul det skulle va om du fick träffa Jenny!



Ha de bra!

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Hej Sofia!

Jättekul att du håller bloggen igång

det låter som du har det bra

Ta det försiktigt i halkan.

Här är det blött som vanligt,var med Rosemary på KSS i dag jätteskvättigt på vägen o dimma.

ha det bra KRAM farmor.

Kommentera inlägget här :