Ensam med bebisen!!

publicerat i Alva;

Hallå allihopa :) 

I går var en annorlunda dag!

Klockan ett hoppar vi in i taxin, efter en lugn førmiddag som mest bstått av att jag læst en bok. Halv två ar vi framme vid rætten! Och åter klockan halv fyra var vi tillbaka i  en taxi efter att jag och lille Ole lekt i korridåren utanfør rættssalen. 
Nær vi kom hem vad jag hungrig så tomtsoppa med en smørgås fick det bli, snabbt och gott :P

Senare avslutades dagen med en promenad hær i området jag gick ned till de lilla samhællet Nesbru, men det var svin halt jag till och med trillade en gåg. Hela gtorna ær belagd med ca 10 cm tjock is med nø på toppen !!! Ma borde gå med sådana dær dubbar under som alla tandet och farbrder har hehe...

Men nu ær jag ensam med Ole hemma før førsta gången, han ligger precis intill mig och ropar på mat tror jag :P det ær inte så lætt att veta vad hn vill fast å andra sidan kan han ju inte gøra så mkt heller!!

Nu ska ja laga vælling !!

Ha de.

Kommentera inlägget här :