Værldens konstigaste badhus...

publicerat i Alva;

I går efter en dags arbete och ganska mycket plugg åkte jag och Sandia till simhallen, en annan emot den jag hittills besøkt. Før det førsta var det bra dyrt att gå in, 65 kr!! Så det kan man inte gøra før ofta, før de andra så fanns det typ inte någon plats att simma på och før det tredje var det værldens konstigaste omklædningsrum. 
Først gick man in i ett gemensamt omklædningsrum før tjejer och killar, efter det fick man gå in i en garderob och byta om, alla tog var sin!! Sedan fick man ta ett skåp och læsa in sina værdesaker i och efter de gick man in i duschrum som var separata før tjejer och killar!!! 

Simbassængen i sig var bra, men efter som att simklubben hade två banor, två var till før lek så blev det bara två banor kvar till allmænt sim och det var trångt, man kunde knappt røra sig!!

Så ja tror att jag i fortsættningen håller mig till de tidigare badet :P 

Ha det bra kram
<3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mamma:

gokväll



Det verkar vara lite bökigt innan man lär sig det systemet.

Det är ju tur att du har ett bad som du gillar bättre närmare dig!

Såg att det var -18 grader i oslo ikväll när du vart på träffen. Brrr...

mamma

2:a kommentar, skriven , av Jenny:

Vilket bad var det ni åkte till? Har inte badat något medans jag varit här i oslo.

Bislett?

Kommentera inlägget här :