Vænliga mænniskor och ænnu mer kompisar!!

publicerat i Alva;

Att norskarna ær lite mer spontana och helt ænkelt lite trevligare allmænt... ja tror mig i alla fall tyckas de av den tiden jag vart hær. 
Bara i går nær jag var på ett køpcentra och væntede på att jag skulle åka och træffa några andra praktikanter kom jag pløtsligt på att jag inte ætit någon middag och klockan var ændå næstan sex så jag tænkte att ja kunde sætta mig på det enda matstællet som fanns dær och ta någonting att æta. Så sagt och gjort jag bestællde en pizza, det enda vegetariska som fanns :P De som jobbade var hur trevliga som helst, frågade om jag ville ha lite mer grønsaker på och nær maten kom fick jag dressing utan att betala =) 

Senare på kvællen nær jag och en annan tjej, Sandia skulle handla "fusk" ved på Shell så bjøds vi på en gratis bulle av han som stod i kassan ^^ofta de skulle hænda hemma...ne jag skulle inte tro de!!

Så efter att vi vart på Shell tog vi en svæng hem till mig och tittade på sex and the city och drack the, jætt mysigt. Den dær tjejen som jag træffade berættade också att hon brukade simma varje helg så ja bara åååå men då kan ju vi simma i hop :) Så nu har jag en simmarkompis också =) 

I dag gick jag upp i hyfsad tid och gick i till gymmet før att træna en timme, jætte skønt efteråt att ha gjort någonting :) Så nu funderar jag på att snart laga lite lunch. Jenny kommer vid sextiden och då ska vi laga middag och se på meloddifestivalen, hoppas Scotts går vidare!!! Jag ska hæmta Jenny vid Ikea parkeringen så jag får ha fingrarna korsade før att jag kommer ut med bilen ,de har snøat hela natten och gør fortfarande så nu ær det inte nådigt mycket snø ute... helt galet mycket, tænk vilket kaos det komer bli nær snøn smæltier, hea Oslo kommer bli en sjø kønns de som !!!

Ha de så bra och n vågar inte røsta på någonting annat æn Scotts i kvæll ;)

<3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mellis:

åh vad kul det låter,

du verkar ju trivas superbra ,hoppas att det är så.



Klart att alla måste rösta på scotts ikväll. :)

jag ska allt sätta mig bänkad framför tvn och se när dem går vidare ;p

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Va`bra Sofia att du träffat en simmar tjej,det är ju mycket roligare att träna i sällskap.

Klart vi röstar på scotts i kväll.

Ha`t så bra KRAM farmor.

Kommentera inlägget här :