Utgång

publicerat i Alva;

Tjo tjo :) 

I går var jætte kul =) Vi førfestade hos Sandias kompisar som bor centralt, satt och chillade lite och bara snackade, sedan gick vi vidare till två olika barer... massvis av folk var det, men himla trevligt att komma ut hær. Tyværr ær det 20 øver allt men jag fick komma med in før att ala andra var øver 20 :P hihi =) Det gæller att ha tur i bland. Så har jag också førstått att hær i Oslo så finns det inte alls så mkt nattklubbar utan det ær vanligare att bara gå till en krog och hænga!! 

Som sagt var det en super trevlig kvæll i går =)

I dag ær det kanon væder igen, så nu på førmiddagen har jag gått en promenad ca en timme, helt underbart :) kan ju hoppas att solen børjar ta lite nu också så man kanske får lite færg:P de vore najs :) Annars har jag fixat lite nere hos mig, bytt sængklæder och så:) Men nær jag skulle byta sængklæder skulle jag skaka tæcket genom fønstret i sovrummet å så halkade jag och slog i benet på stolen så nu har jag værldens blåmærke...deblev gigantiskt direkt och gjorde svinigt ont...

Men nu ska ja plugga lite tror jag

Ha en jætte bra alla ♥ dag allihopa
<3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mamma:

KRAM på dig på alla hjärtans dag.

Det verkar som om gårdagskvällen var trevlig. Tur att du fick komma med in. Hade inte vart roligt att stå utanför.

Vi har vart på Hindens rev med farmor och farfar i solsken. Härligt.



Hoppas nu Ole sköter sig när du ska vara barnvakt.

mamma

2:a kommentar, skriven , av farmor:

Va`kul Sofia att ni fick en trevlig kväll.

Här har det nog varit "årets dag"sol från en klarblå himmel,gick med patrik,bitten&johanna ut

på hindens rev,grillade korv,fikade,hade en superdag.Ha`det bra Sofia KRAM farmor&farfar.

Kommentera inlägget här :