Tisdag 17/2-09

publicerat i Alva;

Tjo tjo...
Ja nu var det længe sedan jag skrev, men jag har inte suttut vid någon dator, och då ær det lite svårt :P
I alla fall så ær det nu tisdag :P

I går måndag var jag barnvakt till tolv och efter de åkte jag en tur till sandvika storcentrum, men efter som att jag inte har några pengar att shoppa før nu nær min dator har gått sønder och så var det inte speciellt roligt;P Men desto roligar e var det att simma senare !! Jag kom vid fyratiden till simhallen så den var næstan tom, hade en hal baa før mig sjælv suuper skønt :) Jag har skrivit lite pass som jag har och simmaefter nu så det blev 2750m intensiv simmning :) Det kændes dess utom jætte lætt att simma så de var hur roligt som hælst :P

I dag har jag mest var hemma, stædat, tvættat och fixat lite !!

I morgon ska jag vara ledig så de e skønt :) Då ska jag fixa ett norskt bankkonto, fick mitt norska person nummer i fredags så nu kan allt fiixas :P Jag tænkte faktiskt också gå och simma i morgon bitti, simhallen har bara øppet 07-09 och 16-21 så om ja ska kunna simma i morgon får det bli tidigt... før på kvællen ska vi till holmenkollen typ och åka kælke =) Man tar tydligen en T-bana å sen åker man ner før en backe typ en kvart och sedan tar man T-banan i gen och åker dit man startade :P hehe låter lite knasigt men de ska bli jætte skojj, har ju aldrig åkt kælke førr !! Jag tror i alal fall att det heter kælke eller slæde kanske ne ja vet faktiskt inte vad det ær før skillnad...

Nu ska jag snart æta lite kvællsmat och titta på tv, jag har haft så himlans ont i nacken och ned i ena armen i dag, tror ja sov lite konstigt i natt!! Och på tal om ont, mitt blåmærke på vaden jag skrev om de gjorde så himla ont i varje frånskjut nær jag simmade i går + att det ser helt førskræckligt ut haha...
Ha de bra 

kramar 
<3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av farmor:

Hej Sofia!

Låter kul med kälkåkning,verkar som du har ganska mycket fritid,(stor skillnad från amerika va`)

vilka häftiga pass du simmar.jag var med Simom på akuten i em.gipsad högerarm,så nu missar han skidresan i år också.ha de bra Sofia.

kram farmor.

2:a kommentar, skriven , av mamma:

Hej igen!

Då får vi hoppas att du redan har gått till sängs om du ska upp och simma så tidigt.

Bra att du kommer hem till helgen så du får kurera din ömma kropp.

Det kan kanske gå med en väldig fart nedför backen imorgon med kälken. Kanske ska du använda hjälm...

Ses snart

mamma

Kommentera inlägget här :