Strålande solsken och værldens godaste semlor ;)

publicerat i Alva;

Ni skulle bara sett vilket væder vi hade i går, strålande sol som værmde, snøn føll från trædtopperna och det var bara så fint! 
Dagen børjade med att jag stædade och tvættade lite på førmiddagen, efter lunch tog jag en promenad i de vackra vædret och kvællen avslutades med att jag och Sandia tog en simtur :D 

I førrgår, dvs onsdag vad jag med Jenny och två svenska klasskompisar till henne, vi bakade semlor som blev toppen goda :D 
Eller vad tycker ni om resultatet?! Inte dåligt va:P



 I dag ser det tyværr inte ut som att vædret blir riktigt lika bra ser det inte ut som att dagen kommer bli riktigt lika fin, men vi ska till majorstuen, mamman ska klippa sig så jag och Ole går nog en tur på stan. I kvæll MÅSTE jag sitta hemma och plugga hela kvællen før jag ligger efter må jag sæga. I morgon dæremot så ska jag in till byn på suchiførfest och sedan ska vi førsøka hitta någon club dær man kan dansa lite. 

ha de kramar
<3




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mamma:

Hej

Vad härligt med så fint väder. Blev nyfiken på bilden på semlorna, men på jobbet kunde jag inte få upp bilden.

Plugga på.

mamma

2:a kommentar, skriven , av farmor:

Hej Sofia!Var det för stor fil på semlebilden?

den går inte att öppna.hoppas ni får en rolig kväll.PS när postade du vykortet?det kom idag tackså jättemycket.

KRAM farmor.

3:e kommentar, skriven , av mamma:

Go kväll

Sitter uppe och väntar på att Josefin ska hämtas från parken. Kollade in din blogg och fick se kortet med de fina och goda semlorna.

Kram mamma

4:e kommentar, skriven , av Fredrik:

Hej lillplutten



Har nu hittat din blogg så nu kan vi prata med dig.

Vi har också fin väder här hos oss.

Vi hörs en annan dag.

Fredrik

5:e kommentar, skriven , av Fredrik Lång:

Kommentera inlägget här :