Stængd simhall

publicerat i Alva;

Hallå dær! 

I gårkvæll tækte jag åka till simhallen før att træna lite så sagt och gjort gav jag mig i væg vid fem tiden, men nær jag kom dit visade det sig att den var stængd, eller bara øppen før någon simskola eller vad nu var, jag blev allt lite besviken så jag tog en svæng till Ikea vilket alltid ær roligt.

Så nær jag kom hem lagade jag mat, lax och rotfrukter i ugnen och før att kompensera simningen fick det bli en rask promenad på løpbandet. Inte alls lika roligt då men men nu kan jag ju i alla fall se fram emot fredagens simtur mycket mer :) 

I kvæll ær det sådan dær praktikanttræff inne i Oslo igen, kollade precis upp bussarna och de går perfekt :) Denna gången ska vi baka pizza, smaskigt va?! De tycker i alla fall jag ska bli roligt och gott :P 

Ha en bra dag 
Kramar 
<3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mamma:

Hej svejs

Idag är jag ledig, tyvärr gråmulet väder.Det låter gott med pizza. Kan jag nog ta som våran kvällsmat också. Roligt att du fick in kort igår. Nu ska jag ta mig an den roliga tvätten. Ha det bra idag Sofia.

mamma

2:a kommentar, skriven , av Mellis:

Låter som du hade en bra dag iaf,

och kul med träffen. Är det några roliga människor :) ?



ÅH 20:e feb? för jag åker hem 19 eller 20 feb och åker hit igen den 24 elr 25 :D Så då är vi ju hemma samtidigt om du åker hem då :) HOPPAS.

puss och kram.

Kommentera inlägget här :