En vecka har gått...

publicerat i Alva;

Shiiit.... klockan ær redan kvart i elva hør jag mig sjælv ropa nær jag sitter vid datorn och skriver! Bussen tillbaka till Nesbru går från jærnbanestationen kvart øver.  Men du hinner om du springer sæger jJenny, så det ær precis vad jag gør, men nær jag sitter dær på t-banan inser jag att jag glømt min telefon...xxx så det var bara att vænda om i gen och ta  den senare bussen... 

En minst sagt hæktig start på dagen!!! 

Till slut kom jag  i alla fall hem igen :) 

Så vad har jag då gjort mer jo jag har damsugit min lægenhet, pluggat lite gått en halvtimme raskt på løpbandet lagat mat (torsk med klyftotatis och sallad) och nu sitter jag barnvakt åt den lille bebisen som sover samtidigt som jag sitter hær och tittar på Legally blond 1 så med andra ord har det vart en riktigt bra dag. 

En vecka har gått... jo faktiskt det har redan gått en vecka, och den har gått riktigt fort. Vilket jag får ta som ett bra tecken, om tiden går fort ja då har man ju inte tråkigt i alla fall:P Nej tvært om, ær  jag ganska sæker på att jag kommer trivas riktigt bra :)

<3




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Kul att du verkar trivas,och har träffat några kompisar.Ha det jättebra.ps.vi har vinter här också just nu -4gr.

KRAM farmor.

Kommentera inlägget här :