Ny vecka

publicerat i Alva;

Hallå hallå !!
Nu ær det ny vecka och jag ær tillbaka i Olso igen. 
Jag kom vid niotiden i går efter en super rolig helg hemma :) 

I dag har vi vart inne i Oslo och fixat pass till lille Ole! Førsta passet :P Vi ska næmligen en tur till Berlin och Kitzbuhel och åka skidor næsta vecka :) Ska bli suuper roligt att komma till alperna :D Hoppas bara att det går bra med skidåkningen:P 

Annars så denna veckan ska jag inte går så mkt vad jag vet førutom att træffa Sandia och hennes två kompisar på lørdag och på fredag så ska jag vara med Jenny :) 

Ha de bra kramar
 <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mamma:

Gokväll Sofia

Satte på datorn för jag skulle sjukanmäla Josefin till skolan i morgon. Hon har 39.5 i feber. Passade då på att kolla in din sida. Hur gick det till att fota Ole för passet?



Ha det bra imorgon på fettisdagen och se till att du äter en god semla.



mamma

2:a kommentar, skriven , av farmor:

Hej Sofia!

Skönt att resan tillbaka till Oslo är avklarad.

Fick du någon semla idag på fettisdagen?

Jag skickar lite tillbehör till symaskinen med din

kompis när hon åker till Oslo.

Ha det så kul på resan . KRAM farmor.

Kommentera inlägget här :