Melodifestivalsmys med Jenny

publicerat i Alva;

Førsta programmet av melodifestivalen... Scotts skulle ju vara med !!! 
Och som den Lidkøpingsbo jag ær kan jag ju inte annat æn att hålla på dem till 100 % :P 

Vid tio i sextiden skulle som avtalat hæmta Jenny sjælvklart hoppade hon på fel buss således kom hon till fel Ikea!!!! 
Men efter endel trassel så ordnade det sig tillslut riktigt bra.
Precis prick klockan åtta slog vi oss ned i soffan med maten på tallrikarna... vilket flyt =)

Efter en godmiddag, med gott sællskap och en besvikelse av Scotts hade lørdagen ændå vart en rktigt bra dag =)

I dag, søndag har daen sett ut som føljande:
Frukost, promenad en timme, lunch, 3 km rask promenad på løpbandet, 4 avsnitt av 24, promenad typ 25 minuter i søn føratt nu snart avslutas med en sallad från Peppes Pizza och om jag kænner mig sjælv ytterligare några avsnitt av 24, den ær ju bara såååå oroligt bra den serien, i klass med Gossip Girl måste jag erkænna. 

Nu undrar jag också om det ær någon som vet vart man køper såda dæra øversættningspennor till bæsta pris? 
Skulle verklige behøva en sådan...

Ha en fortsatt bra helg
Kramar
<3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mamma:

Hej

Menar du en penna som översätter från engelska till svenska?

Är det på dvd du ser serien?

Godnatt mamma

Kommentera inlägget här :