Frusna tår och svindyr parkering...

publicerat i Alva;
Hejsan :) 
Nu sitter jag och tittar ut på de fina vædret, strålande som och 14 minus !!

I går var det sådan dær træff i svenska kyrkan igen, vi fikade och temat var alla hjærtans dag. Jætte mysigt :) Men før førsta gången skulle jag också køra in sjælv till Oslo, sjælva bilresan gick bra, men ær det kom till och parkera visste jag inte riktigt vart, så jag åkte till sentralen, før dit skulle jag ju i alla fall hitta tillbaka sedan... Men men det lær jag inte gøra om før kostnaden var 30kr per påbørjad halvtimme.... dyyyrt. Men vad skulle jag gøra jag fick væl stå dær ja hittar ju inte någon annan stans. Efter som att klockan inte var så jætte mycket tog jag mig en promenad, men det var kalllllt kallt så nær jag senare hade kommit in tog det sækert en halvtimme att få værme i tårna igen ^^ 

I dag vet jag inte riktigt vad som hænder men en romenad vore skønt :)

Ha de bra 
<3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mamma:

Hej

Ja det var verkligen dyr parkering. Hoppas du hittar något billigare nästa gång du åker in. Fråga de som jobbar på svenska kyrkan om de vet vart du ska ställa dig.



Ha det bra Sofia!

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hej Sofia!

Du måste nog försöka ta reda på var du kan parkera utan att bli ruinerad.Verkar kul med träffarna i kyrkan.Kör försiktigt och var rädd om dej.

KRAM farmor

Kommentera inlägget här :