Frusna hårtoppar!!

publicerat i Alva;

Helt ærligt så tror jag fortfarande på att om håret fryser så kan det gå av... Visst stæmmer de?!

Efter att jag vart och simmat så skulle jag blåsa håret, men fønen som fanns dær var helt værdeløs så jag kunde inte mycket annat att da på mig mitt hårband och børja traska hemåt med fuktigt hår.

Men nær jag kom utanfør dørren kænde jag hur håret bara frøs till... så jag kick hem hur førsiktigt som hælst och førsøkte att absolut inte røra på huvidet haha... før håret kan ju gå av.

Lyckligt vis sitter jag nu hær med allt hår kvar, men næsta gång ja då åker fønen med...



<3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mamma:

Hej Sofia

Ja inte vet jag om håret går av. Men hoppas du har håret i behåll i kväll!!!

Annars kan det bli en väldigt konstig frisyr.

Ha det gott

mamma

2:a kommentar, skriven , av Johanna:

Tjenare:) hur har du det? såg bilden på bebisen idag, han är ju super söt:) Kom nyss hem varit på innebandyn o lira lite småmål. Jag åkte aldrig te Hemsedal, har hjärnskaning, riktigt surt. Får se när jag kan komma o hälsa på:) efter den 7 mars har jag inga matcher på helgerna:) Xoxo /Johanna Jag har sett nästan hela gossip girl 1 nu. Grymt bra!!!

Kommentera inlägget här :