Back in Oslo

publicerat i Alva;

Japp nu är jag tilbaka i Oslo, eler jag har ju faktiskt vart här i tre dagar nu, de går så himla fort !!
I går var vi på Holmenkollen restaurang och åt trerätters : Skogssoppa men ponscherat ägg til förrätt, Helleflundra med mandepotatis till huvudrätt och kronan på verket var en creme brule :D 

I dag har vi vart på kontoret, jag körde både dit och hem för att lära mig vägen, jag ska varje måndag köra varor dit!! Så nu får jag lite mer att göra :P 
Annars i dag har jag vart på Smart club och handlat lite och nu sitter jag hemma hos Jenny med en klasskompis till henne och ska snart äta en semla, en dag försent men ändå. 

I morgon har jag ingen aning om vad som händer, men vi får se, jag vet i alla fall att nästa torsdag ska vi till Berlin i tre dagar för att sedan dra vidare till Kitzbuhel typ en vecka :D Ska bli helt sjukt roligt verkligen, jag har aldrig vart i varken Berlin eller Alperna förut så de ska bli riktigt spännande.


Men nu ska vi baka ut bullarna :P

Ha de bra kramar
<3

Kommentera inlägget här :