Snö...snö...snö=)

publicerat i Alva;
Som jag längtat efter denna snö =) Tjoho vad glad jag var i morse när jag drog upp presiennerna och såg att de låg ett vitt täcke över hela marken, snart hoppade jag i lite kläder och gav mig ut på en morgonpromenad, det var minst en decimeter ute och nu har de snöat hela dagen så nu är det så mycket att snön går över mina stövelkanter ^^ Dock sitter jag nu och åmar mig över hur ja ska ta mig till skolan inga bussar går de till skolan och cykeln är bara att glöma, ingen pappa med bil finns heller så det blir helt enkelt att gå en promenad på ca 50 minuter till skolan, sen får ja gå till gymet, men de som är jobbigast av allt är att behöva gå hem i kväll efter träningen.

Ne ja ska inte klaga på att vi fått snö, det är ju hur fint som hälst =) och snart ska jag ju till Australien, bara 9 dagar kavar nu :D

 

 

<3


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Koko:

Hej Tok Fia

Snö här oxå, äntligen lite ljusare

Ses vi på lördag?

Hjälp,du åker ju snart till nicole!!!

kram Koko

Kommentera inlägget här :