New Years Eve

publicerat i Alva;
New Years eve in surfes, guess it will be awsome :D Vi har nyss atit mat, lax, grona langa bonor, klyftpotatis och varldens godaste sas jag gjorde med citron i mmmm....tasted so god :) Nu sitter vi och dricker hemmagjord sangria vilket ocksa ar hur gott som halst.

Guess wath???!!! det har vart soligt nastan hela dagen sa vi gick ner till stranden och solade och badade i de stora vagorna, sa nu sitter vi har med varan sangria i handen och en fin solbranna :P Innan vi gick till stranden anmale vi mig till en suba diving course for open water, sa pa torsdag har jag dykar sertifikat tjoho...jag maste ju hangt att gora nar Nicole gar i skolan !!!











<3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fabian och Co:

Gott nytt år från oss!

2:a kommentar, skriven , av Sofia M:

åh, men gud så härligt det ser ut!! jag är veeeerkligen inte avundsjuk, haha! här snöar det, det verkar aldrig sluta! så passa på att njuta av värmen! ;) kram

3:e kommentar, skriven , av Pappa:

Gott nytt år Sofia och Nicolé!

Jag har precis kollat på google earth och kollat på bilder över Surfers. Såg några höga häftiga hus. Sedan har du med samma hus på din blogg. Häftigt att du är där i vekligheten.

Ska gör hemmagjord citronfromage nu, som vi skall ha med till Hallmans ikväll.



Kram pappa och mamma

4:e kommentar, skriven , av Sis Joha:

Aaaa shit vad fint! Det ser varmt och skönt ut, här däremot ska det bli -15 grader och vi ska fram till torget ikväll:P Hoppas nyårsfirandet blir sprakande glatt: Hälsa Nicolé!! <3

5:e kommentar, skriven , av farmor:

SOFIA först GOTT NYTT ÅR.

Det ser ut som du verkligen har hamnat i ett paradis , bilden i havet där ville jag varit med!

ta´det nu vackert med solen o lycka till med "dyksertet"

KRAM farmor

Kommentera inlägget här :