Hemma i Lisch

publicerat i Alva;

Gud så skönt att vara hemma, eller hos farmor och farfar, men ändå hemam i Lidköping =) Tiden på tåget kändes som en hel evighet...det var varmt som tusan, knökat med folk och till råga på all kom världens fläskberg och satte sig brevid mig på tåget, snacka om att ha otur, hon tog ju för xxx upp ett och ett halvt säte så jag nästan inte fick någon plats alls. Men evigheten tog till sist slut så nu väntar jag på att familjen ska komma hit och äta mat !! Jag ska vara hemma ända tillsonsdag kväll så det är hela 5 dagar =) i morgon ska jag till kokko och äta mat vid halv tre, på kvällen ska jag va med Maria och på söndag ska jag på josses lillasyrras julkonsert och sedan bär det av till Väla på kvällen. Sen har jag inte mer spikat så om det är någon som vill förgylla min tid här hemma RING...det är först i kvarn som gäller ;) 


I morgon förmiddag blir det en tur ner på torget tror jag bestämt :)

Kommentera inlägget här :