Föreläsningar hela tiden...

publicerat i Alva;

Jag bara undrar...varför har vårt program föreläsningar dagarna i ände?
I alla fall har jag fått för mig att alla andra program har mycket mindre lektioner!! Kanske har jag rätt eller så stämmer det bara lite !!!!

I dag har det i alla fall vart två meningsfulla föreläsningar och med bra lärare, vilket inte alls är helt självklart. Det handlade i vart fall om våra lungor och lite sjukdomar som kol och astma efter lunch lärde vi oss att läsa EGK kurvor, vilket inta alltid är det lättaste men häftigt är det :P
Nu ska jag titta på Pelle svanslös som jag köpte på vägen hem från skolan...plugga behöver jag inte !!! Det är nog första hela dagen där jag kan säga att allt är "glasklart" =)
<3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Koko:

Hej =)

Vad sägs om Sunes jul? Helt klart kanon!

Vi ses snart igen=)

kom just hem från jobbet, kallt här -8, bbrrrr

Kramar koko

Kommentera inlägget här :