ARLANDA

publicerat i Alva;


Wohoooo.....nu har jag precis köpt mig två tidningar, en flaska vatten och ett paket tugummi. Biljetterna till Sydney ligger tilsammans med mitt pass i väskan, nu väntar jag bara på att få stiga ombord på planet. Tror inte det kan vara än i alla fall för det är över en timme till att planet ska lyfta, men ja borde kanske gå och titta de snart. Flygplatsen är i dag en relativt lugn och stillsam plats om man gämför med vad den kan vara. 

Dagarna hemma i lisch har vart bra, dock gick de allderleds för fort...han nästan intnte göra ngt som jag planerat. Men jag fick jobba två dagar på semper vilket jag ioförsig kommer vara mycket glad över i slutet av januari.
Hoppas ni har en toppen jul alla där hemma och tack för alla fina paket jag fått =)
Jag kommer höra av mig när jag är framme i Bejing igen vilket kommer att vara kring 3 tiden i natt.
Många stora juklramar

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fabian:

vi har precis ätit lax med din familj.(Jag åt pannbiff).Det måste va lång tråkigt att flyga så länge.hör av dig MVW Fabian Appell.

Kommentera inlägget här :