20 dagar till Julafton

publicerat i Alva;

4 december, jag äter vörtbröd, och försöker lära mig våran låt klassen ska sjunga i kväll på kårfesten, jätttte jätttte svårt...de kommer garanterat att låta som XXX!!!! Kan riktigt se framför mig när hela klassen står utklädda till punkare och sjunger en cover på en backstreet boys haha roligt kommerdet nog bli i alla fall =)

Melodin till Incomplete med backstreet boys, försök själv!!!
Gastrocnemius, finns du på min vad?
Triceps surae,
hur många muskler är du?
Biceps brachii, ser jag varje dag
vilken axel, gick i frontalplan

refräng
Jag gör som dom har sagt att jag ska göra
jag bläddrar, i anatomiskbildordbok
muskler så mycket svårare att hitta
men med din hjälp så kan jag fixa allting
PALPATION!

Deltoideus
kan jag nu förstå
jag ser nu ljuset, i en tunnel utan slut
fingra åh, fingrar
känner överallt
jag undrar, jag undrar hur kan det vara etiskt rätt?

refräng
Jag gör som dom har sagt att jag ska göra
jag bläddrar, i anatomiskbildordbok
muskler så mycket svårare att hitta
men med din hjälp så kan jag fixa allting
PALPATION!


Som sagt är det bara 20 dagar till Julaftn, vilket innebär att det bara är 20 dagat till jag åker till Australien och hälsar på Nicóle =) wooooohooooooo vad kul det ska bli :D

<3

Kommentera inlägget här :