Första dagen som sjukgymnaststudent

publicerat i Alva;

Jag vaknade tidigt, men fick ändå lite panik, shiit vad är klockan... men den var bara sju!! Hela tre h kvar till uppropet. Jag åt frukost, gjorde i ordning mig och träffade Johanna och en annan tjej utanför värmlands vid halv. Solen sken och det var en toppen dag :D
Under uppropet var det en killes telefon som ringde hela tiden och han stängde inte av sin tejefon, en tjej satt i rullstol, en var gravid, en var dansk och en kom inspringandes allderleds försent iklädd trningskläder...haha man började ju undra lite och som vi anat visade det sig senare att de bara var "fejknollor" !! Jag har även hört ryktas om fejklektioner !!!

Vid lunch tid i dag fick alla nolor var sitt orange bandana som vi ska böra hela veckan. I morgon blir det pubrunda :D

<3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av farmor:

vad glad jag blev att du börjat blogga igen,

har undrat hela dan hur starten blev ,ser nu att allt verkar ok.take care of my girl!

KRAM farmor.

2:a kommentar, skriven , av Pedde:

Haha Fejknollor is the shit

Kommentera inlägget här :