21000 steg och fræknar !!!

publicerat i Alva;

I dag har jag vart på en underbar prmenad i solen, som blev till en riktig långpromenad. Nu så hær på kvællen tog jag av mig min stegræknare och såg att jag gått hela 21000 steg ^^ Inte undra på att jag faktikt børjar få lite ont i tårna. 
Som sagt så har solen strålat æven i dag, så nær jag såg mig i spegeln satt några fræknar på næsan min ^^ inte før att det ær många, det ær bara det att jag aldrig haft fræknar førr... men de gør inte någonting før jag tycker bara att det ær fint :) Så de får gærna komma några fler :P 

Det ær i Øyer jag tagit min promead, precis som jag också gjorde i går, men då blev det bara 18000 steg, fast det ær ju inte heller så bara!!! Ja nu vet ni i alla fall vad jag gjort  denna helgen gått och gått, så det ær ju en himla tur att jag tycker om att gå :) 

Jag har æven betæmt att jag på torsdag ska vara med min kæra kusin Jennifer på torsdag, och om det ær fint væder har jag tænkt att vi ska ta en cykeltur och fika lite å så, hoppas du vill de :P Annars får du sæga i från :P 

Ha de så bra saknar alla er dær hemma kæmpe mycket som man sæger på norska :P 
<3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av moster koko:

Nu är det inte långt kvar...

Äntligen så ses vi snart=)

Kul det ska bli!

Kramar Koko

2:a kommentar, skriven , av mamma:

Hej våran tappra Sofia!



Ja nu längtar vi verkligen till att du ska komma hem.

Tur att du har fint väder att vara ute och promenera i.

Kramar från oss hemma

Kommentera inlägget här :