Lagkapp

publicerat i Alva;
Söndagen den 16/11, Dina Cup i Falköping. Min syster och kusin var med och simmade. Planen var att jag och min moster skulle åka till Falköping och kolla på andra passet av tävlingen, men så vo kommit fram, kom alla framspringandes "Du måste vara med i lagkappen" " Cecilia har åkt hem"
Shiit tänkte ja inte kan jag skämma ut mig totalt!
Men efter som att starten skulle gå om 15 minuter var de inte så mycket mer att göra, än att ställa upp för laget.
En kvart senare stod jag på startpallen redo att dyka i och ytterligare 31 sekunder senare slog jag handen i väggen och laget slutade på en fjärdeplats :D

Så nu efteråt har tävlingsnerverna kommit igång igen, så vem vet kanske att ni får se mig på startpallen i gen :p

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av pedden:

najsbajs lången! =)

Kommentera inlägget här :