Zoo!

publicerat i Alva;
Phillips Park Zoo var destinationen för i dag. Kollade på kartan och insåg att det inte var långt bort alls.
Så efter kunch gav vi oss av men det var varmt och kul. Vi såg aligatorer, ormar, leguaner, massa olika typer av konstiga fåglar tigrar och lite annat. Det känndes precis som att vi var i afrika för när vi hade gått ett tag var vi alla svettiga så de nästan droppade om oss. Så jäkla varmt men så var det tydligen också över 90F i skuggan!

Nu på kvällengick jag som vanligt till gymet och i dag hade jag också yoga =) Så jag var typ jätte glad.

Nu ska jag gå ned och vara lite social hade bra alla
KramKram


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nicole:

Tjena bruden!!



Det värkar ju gå jättebra för dig där borta!! Såå skönt att höra att du trivs:)

Så kul sååå!!!



Här hemma är allt som vanligt! Jag ska på bil-bingo med louise o malin ikväll ska bli lite kul!!! Hoppas vi vinner..vi tänkte vinna 40 000kr till resan det skulle inte vara dumt inte!! tihii!!



Saknar dig bruden!!

PUSS

XOXOXO

2:a kommentar, skriven , av farmor:

tjingeling fidelina!

otroligt så mycket du får vara med om,

tränar flitigt gör du också,men du måste unna dej att slappa o vila lite me´

Allt gott till dej.kram farmor.

3:e kommentar, skriven , av Ebba:

Hej!

Jag visste ju inte att du skulle åka dagen efter du hade varit hos Siri, jag ville ju självklart träffa dig innan du åkte! Får hoppas att vi kan ses i höst;)

Vad kul att allt funkar så bra, verkar som om du hittat dröm-familjen. Men vart är det du bor någonstans? Vad heter området?

Har inte din nya mail, så du kan väl skicka den?

Ska jobba tidigt imorgon så nu skall jag sussa.. Ha en bra dag så hörs vi! Kramar

4:e kommentar, skriven , av Mamma:

Hej svejs

Var det inte en liten variant av den på bilden du höll i när du var i Venezuela?

Hoppas det blir skoj på vattenlandet imorgon.

Puss o Kram

mamma

Kommentera inlägget här :