Yoga?!

publicerat i Alva;
I kvall var jag pa Yoga och de vill jag saga var en upplevelse. Det skulle vara en ny instruktor och han var garanterat bog ( inte for att jag har ngt emot de) men han var minst sagt speciell. De ovningar vi gjorde och till alla de baladerbna han spelade var bara saaaaa konstigt och de va inte i narheten av nagon sklags yoga form jag tidigare skadat eller hort om...haha.

For ovrigt har dagen vart bra. Vara grannars baranbarn var har sa dom var over till dem och lekte hela dagen, sa ja satt bara ute och laste och var rastlos! Men de va inte mycket brak i dag sa de  va skont :)

Ha de toppen och tack for tipsen med barnen

P.S. Wollie, han biter sin bror stenhart men inte mig (peppar peppar ta i tra)!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av farmor:

Hej Stumpan!

Är bara hemma o packar badväskan, skall med patrik uti båten,toppenväder,sol+25c

Jag tror Helen kom med bra förslag mot bråkiga ungar,prova det.Ha det bra.

SAknar dej KRAM farmor.

2:a kommentar, skriven , av Wollie:

Hehe okej, tur de. Men måste hålla med dom att försöka få pli på ungarna på ett eller annat sätt, försök å få dem att se upp till dig :)



ha de bra!



//Wollie

Kommentera inlägget här :