Torsdag 10/7

publicerat i Alva;

Dagen har b;rjat som alla andra, frukost skicka barnen pa skola en halvtimme  vardera, for att sedan kora Truman till fotbollen. Lekte en stund i parken med Campbell for att sedan hamta T.

Vi kom hem och gjorde ugnspannkaka, men formen var lite for liten sa den blev for tjock.

Barnen har lekt en stund i tradgarden men nu kollar de pa tv.
De vagrar typ att gora nagot annat, men efter som att vadret inte ar de basta far dom val sitta dar da!

pratade precis med Anna i telefonen, hon lovade att komma och halsa pa..vilket jag blev jatte glad att hora =)

I kvall ska jag ha min andra traning med min tranare antar att de kommer bli jatte jobbigt.
Jag har tagit lite kort pa huset som kommer innom kort.

Ha det jatte bra alltihop saknar allt lidkoping lite redan

xoxo

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av farmor:

Hej stumpan!

Vill bara säga god natt!kl.är 23,00 skall snart krypa i säng.Har haft en härlig dag,Rosemary&jag var med din familj ut i båten,Daniel m.fam.kom till samma ö,utom Marcus han stannade hemma med Axel.

STOR KRAM farmor.

2:a kommentar, skriven , av Sis:

hello:) vad skoj att du tatt kort på huset=) vill gärna sen det, blåbären var ljuvliga xD hoppas din blev lika god! ska sova nu för imorgon jobbbar jag 9 h, puss&kram

3:e kommentar, skriven , av paulina:

hejjj!!! jag saknar verekligen dig och emeilie som en tok men som sagt det får bli en lååång weekend i höst!!! jag har lite internet problem men du kan alltid dra ett sms till min mobil : 18452829114.

hoppas allt är kanon! LOVE

4:e kommentar, skriven , av Anna Panna:

Hej Gumman :)

Självklart konmmer jag! Ska genast börja kolla upp om det är möjligt i september!

Saknar dig så in i bomben ;)

KRAMKRAM

Kommentera inlägget här :