Sverige!

publicerat i Alva;
Först måste jag be om ursäkt för att jag bara "loggade ut" från msn när jag pratade med massa kompisar! Min dator ha nämligen ca 10trojaner och ett antal virus så jag gjorde inte det med mening.

i förrgår berättade jag för mamman att jag inte tänkte stanna i denna famljen, klarar inte av att bo på ett ställe där det inte finns några au pairer i området, och inte några jämnåriga amerikanare heller för den delen. Så de funkar liksom inte jag mår inte bra. Min LCC skällde ut mig men men helle lär ja ju aldrig mer träffa.

Har nu efter många om och män och 2 nätters sömn bestämt mig för att åka hem. Jobba lite i höst och börja plugga i vår. Jag vill inte ta hand om mer barn, i alla fall inte i detta landet.
Men när jag kommer har jag inte någon aning om.

Vi ska nu på semester till Indian igen tills på torsdag. Och jag vet inte om det finns någon dator där men a så är  det i alla fall. Ni behöver inte vara oroliga för de ordnar sig alltid familjen kan ju liksom inte döda mig och så länge jag lever och har lite pengar så ordnar sig allt. hehe!!!

ha de nu suuperbra och ni där hemma i sverige njut nu av solen och värmen ni har

Puss å  kram på er tack för att ni finns =)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mamma:

Ja inte vill vi att du ska må dåligt för att du inte trivs och att det inte finns ungdomar i din ålder att umgås med.

Då vill vi hellre ha dig hemma i Sverige.

Ha det nu så bra det går i Indianapolis till ni kommer tillbaka på torsdag. Så får vi se när du landar på svensk mark.



Håll modet uppe så ordnar det sig.



Kramar från hela din familj

2:a kommentar, skriven , av Paulina.:

nooooo, är så synd att du ska åka.... Kommer verkligen sakna dig bara så du vet det vännen!!!

3:e kommentar, skriven , av farmor:

Hej FIa!

Klart du skall komma hem om du inte trivs,

BAMSEKRAM farmor.

4:e kommentar, skriven , av hulle:

Härlig stämmning nu då, jag vill inte vara kvar, jag trivs inte med er men tänkte bo med er ett tag till.. Ha det bra Sofia! Vad ska du plugga hemma sen då? och vart?

5:e kommentar, skriven , av koko:

Hej !

Helt rätt, kom hem o strunta i det j###a skitlandet, Jennifer & jag är jätteglada, synd att det blev som det blev, men man ska vara där man trivs o mår bra, för det är det livet går ut på...

Säger bara... Vilka "onga" verkar ju rätt jobbiga



Säg bara till så hämtar vi dig!!=)

pussar o kramar

Koko & Knasen

6:e kommentar, skriven , av Josefin:

Välkommen hem Sofia!! Ska bli så himla kul att se dig igen. Hör av dig när du vet när du får komma hem! KRAM KRAM

7:e kommentar, skriven , av Helen Lindblom:

Nejmen.. ska du åka hem?? Jomen visst, inte ska du gå och må dåligt!! OCH det är ju många som längtar efter dig har jag förstått!!! Du vet väl att Nicóle och Louise landar i New York imorgon och är där en vecka. Sedan ska de till Florida och Hawaii... Häng på dem, vetja.. Jag tror de busfröna behöver en lugnande hand! Vad du än bestämmer så får du ha det jättebra och Lycka till! Du vet att du är alltid välkommen hit... här finns det mycket holidayjobs (utan barn)!! Många kramar från "down under" Helén med familj.

8:e kommentar, skriven , av nicole:

Hejsan gumman!!

Du gor verkligen ratt att aka hem om du inte trivs! Det tycker jag verklinge!

Men det allra basta ide var ju mammas sa klart!!!!!!!!!!! Landade i NY for nagra timmar sen nu...kan du inte hanga pa oss ett tag da har i USA atminstonde??? PLEAASSEE??!!! l'mnar till miami den 7 aug!!



love you

xoxox

Kommentera inlägget här :