Ok ..nu vet jag ialla fall vad jag ska göra!

publicerat i Alva;
Äntligen är vi hemma från indina, eller de har vart kul, men väldigt jobbigt att träffa så myclet nytt folk. Första dagen var vi i deras kusiners hus åt lite man och sköt raketer, de bodde grannar med en som vart i rymden 3 gånger och skulle åka på ännu ett upprag, skit coolt tyckte jag!! Andra dagen åkte vi till något sommarhus deras släkt har vet inte riktigt vad stället eter med det var väldigt fint. Låg precis vid en sjö så de hade en båt, och 2 jetski. Vattnet var jätte skönt så det var verkligen härligt bara att det var ytterligare 30 okända männigkor där. Jag visste inte vart jag skulle gå eller vem ja skulle prtata med alla kände ju varandra liksom. Men det var 4 killar 20-23 år som var jätte chyssta varav den ena var från brasilien så han kände heller nästan ingen.

Men de jag är mest förvånad över är att de ALDRIG sitter ner tilsammans och äter varken, frukost, lunch eller middag. Antingen dukas de upp ett bord med lite plockmat eller så får du gå och ta det du vill i kylen typ. Skulle aldrig hnda i sverige så de känns väldigt oacceptabelt att man gör så.

nu är vi i alla fall tillbaka i Oswego och vi har ännu inte haft någon lunck klockan är 3!! Men jag har ialla fall fått en mobiltelefon, inte så vidare modern, men dock med ett abonemang så jag kan ringa för 50 dollar i månaden utan att betala något. Och ett bensinkort dom jag får en full tank gratis varje månad av mamman.


3 gåger i veckan ska jag skicka över barnen en halvtimme till någon person som tränar läsning med den en halv timma. Truman har fotboll 4 gånger denna veckan som jag ska köra honnom till medans Cambell är på den där läsningen. Jag måste sköta barnens tvätt ( slänga in de i tvättmaskinen, byta till torktumlaren och vika ihop det) så de verkar inte så himla farligt. När föräldrarna kommer hem från jobbet kan jag göra vad jag vill och lika så på helgerna.

Ne nu måste jag ta något att äta ha desuuper bra allthopa.

P.s. Jag saknar verkligen Emeli och Pao jätte mycket men ja ska till Ny och hälsa på i höst det måste jag:P

Adios


Jag åker Go cart

Kommentera inlägget här :