Lurad nej tack!

publicerat i Alva;
Nu har jag precis ätit jätte god tacos efter ett mycket hårt pass på gymet, sista gratispasset med personlig tränare.
Men vilket visade sig bli näst sista passet. För efter passet skulle ha förklara vad det kostade osv. Det skulle vara ett extraerbjudande nästa tisdag då de bara kostade 25 dollar, BARA!!! för 30 minuter. Men jag kunde få de gratis för att jag var svensk sa han =) ok de sa ja, och sedan bad jag om ett papper på vad det skulle kosta om man ville fortsätta.

Håll i er nu det skulle för mig kosta 640 dollar + då den vanliga avgiften vilket skulle sluta med att ett års träning skulle kosta mig drygt 8000 sek om dollarn fortsätter vara så här låg!

RESULTAT: Jag ska INTE ha någon personlig tränare i fortsättningen, men man får ju utnyttja att man är svensk :P

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av farmor:

Jättebra Sofia,att du kollade totalpriset,det var allt saftigt,men jag tror att du tränar bra på egen hand.Här regnar det i dag,verkar bli lite regnigt i Vansbro också,Patrik,Bitten&Josefin åkte ju dit i dag,Johanna är hemma och jobbar på skogshyddan.

Längtar efter dej KRAM farmor.

2:a kommentar, skriven , av Malin Sveijer:

Hej gumman! Jag visste inte att du hade den här bloggen! Nu ska jag bli en flitig läsare :) Kul att läsa att du har det bra!! Kom ihåg att stå på dig och tänj inte på dina gränser. Det kommer vara en otroligt lärorikt år - men det där har vi ju redan pratat en massa om :P Kommer precis ihåg känslan av de första dagarna när jag läste vad du gjort... Spännande :) kramar i massor!

3:e kommentar, skriven , av Olivia:

Hej! Vad kul att hitta din blogg :) Kommer bli flitig läsare! Sköt om dig! Kramar

Kommentera inlägget här :