Ledig!

publicerat i Alva;

Vaknade tidigt efter en natts dalig somn, (som vanligt alldsa) antar att jag inte vant mig vid alla ljud och att det ar sa fuktigt an. Klockan kvart over atta kom mamman ned, hon hade forsovit sig och pojkarna var sa brakiga att hon stannade hemma hela dagen sa jag fick aka till Aurora och fixa ett social security card sa att jag kan oppna bankkonto ta korkort osv!

Annars har jag inte gjort sa mycket i dag var nyss ute och gick en svang, sa sitter nu och dricker en smoothie medans familjen droppar in. Vi pratde om att aka pa mamma mia i dag men klockan ar nu sa mycket att vi missar forestallningen halv atta och den som borjar vid tio ar nog lite sen tror jag, men de far val bli en annan dag.

Vill sa garna se den alla sager att den ska vara sa bra, aja nu har jag ju nagot att se fram emot :-)

Kommentera inlägget här :