Hos familjen Crafts

publicerat i Alva;
Änligen har jag kommit fram till min familj, mamma Shauna, pappa Don och två barn Cambell ohc Truman med energi av en annan värld!! Jösses jag kommer vara helt slut när jag e ledig haha....men de verkar riktigt roliga. Mamman och pappan är också mycket lättsamma och allt kommer fulka jätte bra hoppas jag, det enda som är lite jobbigt är att jag inte kan säga precis det jag vill på engelska hela tiden.

Jag har fått ett helt nyrenoverat rum med tillhörande nya möbler, en egen volvo att köra i och så ska jag få en mobiltelefon + att jag inte behöver betala någon bensin vadå himmelriket.

Jag har pratat med barnens kusin som nu är här och har tagit hand om dem i en månad och han säger att det har vart jätte skojj och att du får kvällarna och helggerna ledigt. Vi åkte en sväng i bilen för att kolla in området runt omkring, dt är stora vägar så ag hoppas att jag hittar.

Nu måste jag  verkligen sova ska upp tidigt i morgon och åka till pappans släkt i indiana.

God Natt pusss

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av emelisen:

hur är det hos familjen, sweetie?

SAKNAR DIG OCH PAULINA SOM TUSAN!

hoppas allting är bra.

Bamsekram (v)

2:a kommentar, skriven , av Josefin:

Sånt rum vill jag med ha :D

Kommentera inlägget här :