Första vägtullen!

publicerat i Alva;
Shopping och träning är vad min da hittills bestått av. Jag vaknade ganska tidigt och visste inte riktigt vad jag skulle göra, orka ju liksom inte vara med familjen hemma hela dan så jag tog bilen till en outlet 25 minuter bort.
Fanns massor kännda märken där som lacoste, armani, hillfinger, calvin kline m.m.

Om man gänför med priserna hemma var det minst sagt billigt!

Så jag kom hem med 2 par schorts, en t-shirt, 1 baddräckt, glasögon och lite underkläder.
Det är så jäkla varmt här på dagarna att jag inte vet vad jag ska ha på mig, tog bara med typ 3 linnen och något mer är inte att tänka på att ha på sig!

Efter lunch bestende av något ris, en vårlulle som asiaterna säger och lite grönsaker åkte jag till gymmet och på vägen passerade jag min första vägtull, precis som i alla filmer, trodde inte riktigt att det var så men så är det!!

Var värsta perfekta tiden att åka till gymmet, det var nästan tomt på folk så jag kunde ha en längs i simmbassängen för mig själv =)

Nu ligger jag på mitt rum med världens torraste hy såjag måste smörja in mig!!

Ha det suuuper allihop, saknar allt sverige lite:P



Några av mina kära vänner jag tänker på allra mest...hoppas ni har det bra// Puss på er


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mamma:

Men vilket fint kort. Det hade inte jag sett förut.

Kram mamma

2:a kommentar, skriven , av Josefin:

Jag vet inte när jag kommer? Hoppas du har det bra! :D

3:e kommentar, skriven , av farmor:

Hej Sofia!

Vad tuff du är som ger dej ut och åker själv,

hur länge får du köra med ditt svenska körkort?

Farfar & jag har varit hos Daniel hela da`n,hjälpt honom med husmålning och trädgård.

Ha det bra Sofia,tänker mycket på dej.

KRAM farmor.

4:e kommentar, skriven , av Josefin:

Vi tänker på dig också! Varje dag. Imorgon ska jag och Maria x2 åka till Anna i gbg på besök. Blir nog trevligt! Kul att du redan kommit in i livet där borta, när du är glad blir vi glada :) Saknar dig, stor kram <3

Kommentera inlägget här :