Första mötet med gruppen!

publicerat i Alva;
I kväll har vart en bra kväll!
Kl sju samlades alla grupper hos Tammy som bor ca 25 minuter här i från, men möte och möte vet jag inte om jag vill kalla det man liksom kom och gick lite när man ville. Jag träffade Kristin, tjejen jag var på bio med och 2 jätte trevliga thailändare, varav den ena knappt kunde prata någon engelsa alls, dock var den andra väldigt bra på att prata!

Så efter en stund tog jag och Kersin vära bilar och åkte i väg för att kolla lite affärer innan de stängde och avslutade med en fika på Star Bucks =) en väldigt lyckad kväll med andra ord.

Och nästa helg ska jag träffa de thailändska tjejerna också det ska bli jätte kul att hitta på något. Känns bra att ha någon i närheten att ringa till nu även om de inte bor jätte nära! Men några av tjejerna på mötet som vart här nästan ett år sa att det tar tid innan man träffar några man vill umgås med !!

Nu ska jag kolla på någon film eller något tills jag somnar!

Adjöss på er alla <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Josiee:

Godmorron:)

2:a kommentar, skriven , av hulle:

Fyfan vilken upplevelse! Du verkar hamnat helt rätt, nästan lite avundsjuk ;)

Hare bra tjejen och uppdatera ofta, ska följa bloggen hädanefter!

3:e kommentar, skriven , av farmor:

Kul Sofia,att du träffat några trevliga frends,

hoppas det blir bra i fortsättningen också.

Patrik,Bitten,åke & jag har varit hos Daniel hela da`n,det går framåt med målningen,snart klart.

Sköt om dej,puss puss jättekram farmor.

Kommentera inlägget här :