En hemsk vecka!

publicerat i Alva;
I dag kom vi äntligen hem efter 4 hemska dagar i Indina. Efter att vi kommitdit och jag insett att jag inte hade någon teckning på min mobil, frågade jag mamman lite försiktgt om jag kunde höra av mg hem på något sätt? hon bara saka lite försiktigt på huvdet och sa "no"... nehe sa ja ok !!!

Hon sa inget, när kunde jag åka hem? Hur länge skulle vi vara i indiana? Ska jag ta hand om pojkarna när vi kommer hem? Hur kommer jag till flygplatsen??? jag visste ingenting. Men ja visste att jag var tvungen att höra av mig hem. Så jag frågade en av deras kusinen (jätte snäll kille) om jag fick åna hans mobil och sätta i mitt sim kort så jag åt minstonde kunde ringa till Paulina i NY så hon unde mejla mia föräldrar, och självklart fick jag göra det :) Så hon häll kontakten med mina föräldrar och jag tackar dig sååå himla mycet för det. Men efer att ha förklarat för Shauna att jag var tungen att ringa Paulina igen dagen efter för att bekräfta med mina föräldrar att de kunde boka en flygbiljett fick jag värdens utskällning " de där svenska flickorna jag tycker verkligen att de är hemska, det enda du gör är att prata med dem...och vems telefon du använder för att ringa till sverige det vet jag inte men de ska du få betala och att du hatar min famijl det vet jag jag vet allt det har LCCn berättat för mig..." jag visste inte vad jag skulle säga, jag hadde inte ringt till sverige, jag hade inte använt hennes sim kort, jag har aldrig sagt att jag hatar henns familj så ja kännde mig uppriktigt sakt mycket besviken på hur hon kunde vräka ur sig något sådant... Men jagbestämmde mig ialla fall för att vara överdrivet social, strunta i henne och ha så kul jag kunde med deras kusiner och deras kompisar ( typ 7killar på 14 och 16år) och de funkade nog för hon sa inget mer till mig bara glodde.

När vi kom hem i dag sa jag att jag åker till posten, för jag ville skicka ett paket med saker hem. Jag var borta i 2h, närjag kom hem stod hon med armarna i sidag " det var länge du var borta, vad har du gjort egentligen?" Som att hon skulle bry sig om de ???

Jag vet inte vad jag ska säga mer det finns liksom inget att säga... mer än att jag lääääääängtar tills dess att jag sitter i taxin på väg till flygplattsen och ser henne försvinna bakom mig!!

Det känns så himla bra att komma hem nu, och förvånad blev jag när Paulina berättade att Emeli redan var på väg hem ! Så vi ses snart Emmeli, kanske på söderströmms eller varför inte henrys denna gången ?!


<3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jonna:

Godmorgon:)

2:a kommentar, skriven , av koko:

Borta bra men hemma bäst!

kram Koko

3:e kommentar, skriven , av koko:

Borta bra men hemma bäst!

kram Koko

4:e kommentar, skriven , av pedden:

Skönt att komma hem nu va? welcome home my dear! ^^

5:e kommentar, skriven , av emelisen:

Men fyfarao vilken jävla värdmamma!

JApp jag siter nu hemma i sverige.

Men du, hör av dig när du är hemma :D

VI måste ta en fika (:

Henrys nästa :D



Lycka till vännen!

6:e kommentar, skriven , av Josefin:

Fy fan vilket jävla skitland. Hör av dig så fort du vet när du kommer hem!! Och lyssna inte på den där värdmamman, hon verkar inte ha alla hästarna i stallet precis.. Ses snart!!

7:e kommentar, skriven , av Josefin:

Fy fan vilket jävla skitland. Hör av dig så fort du vet när du kommer hem!! Och lyssna inte på den där värdmamman, hon verkar inte ha alla hästarna i stallet precis.. Ses snart!!

8:e kommentar, skriven , av Anna Panna:

Hej gumman :)

Har precis läst att du kommer hem! Gör det som känns bäst för dig, du är alltid välkommen till lilla mig! Kommer härdanefter inte bo i gbg, utan flyttar inom kort till Halmstad! Så där kommer jag befinna mig de närmaste 2 1/2 åren! Kom dit!

Saknar dig, kramkramkram

Kommentera inlägget här :