Cykeltur och barnkalas

publicerat i Alva;
Jag måste vara den konstigaste människan i hela Oswego!! haha jag tänkte att istället för att ta bilen kunde jag ju cykla, sagt och gjort, till de lilla centrumet gick det fort, undrar om det inte går lika fort som att åka bil... ska nog ta tiden någon gång!
Men när jag skulle till walgreens för att köpa lite frimörken och grejjewr blev det mer problematiskt, staden är som sagt inte gjord för att cykla i, de känndes som att folk bara stirrade på mig "asså cykla kan man göra de" typ så känndes de som att alla tänkte:P men de gick ganska bra och de små cykelstidarna som gick över garageuppfarter  var framkommliga även om de aldrig skulle godkännas i sverige hehe...men till råga på allt så blev det också varmare och varmare ju längre dagen gick så när jag skulle cykla hem räckte dröjde det inte länge förräns svettdropparna rann, jag hann knappt ens kliva på cykeln.

Barnkalas, det var Campbells 6 års dag i dag och där med också barnkalas på laser tag stället. Vi delades in i lag, jag Truman och hans kompis mot resten och gissa vilka som vann och vem som hadde mest träffar om inte jag:P hehe de va grymt kul och även de grymt svettigt:P
Efter att ha spelat var det Pizza dags, skit äcklig pizza den var VERKLIGEN inte god + att tårtan efteråt bestod av en botten av tigerkaka med 200 gånger mer smör i en den svenska toppat med smörkräm. Efter några skedar sa min mage bestämmt emot inga piller i världen som hjälpte för de inte !!!

Här kommer lite bilder från min cykeltur enjoy ;-)

Parken intill Fox River

Fint va!

Fox River


Jag!







Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mamma:

Hej svejs Sofia

Bra nu kanske du inför något nytt i staden Oswego. De boende där kanske kommer på att cykeln inte går på bensin, nu när bensinen har gått upp i pris även i USA. Bra gjort Sofia, men ta med vattenflaska nästa gång.

Kram mamma

2:a kommentar, skriven , av Sis:

Tjabaaaho=) Läget? Här är det bra, vart på mamam mia hela familjen nyss. Den var super bra! Du måste se den. Bra arr du blev förbannad på pojkarna när de gick in i ditt rum jag skulle skrikit åt dem åt a helsike :P haha Hoppas du har det bra! Pusskram<3

3:e kommentar, skriven , av andreas:

Trendstartare kanske ;)?



Den dära Fox River verkar ju nästan ha lika fräscht vatten som Lidan :p...

Kommentera inlägget här :